Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 63071-63140 of 78304 (Search time: 0.093 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Всемирная торговая организация и регулирование международной торговли : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов специальностей 7-06-0412-02 "Бизнес-администрирование", 7-06-1311-02 "Мировая экономика"Турбан, Г. В.Learning ObjectРусский
2023Особенности управления ассортиментной политикой туристического предприятия в условиях кризисаЛукьянова, Е. Д.; Новицкая, Э. В.ArticleРусский
2023Цифровизация как фактор развития туристической индустрии Республики БеларусьЛопушко, А. В.; Пашковская, А. А.ArticleРусский
2023Цифровые технологии как инструментарий стимулирования спроса на внутренний туризм Республики БеларусьЛяшкова, А. И.ArticleРусский
2023The importance of learning foreign language in international tourismЛавринович, Е. Е.ArticleАнглийский
2023Modern trends of the restaurant business in MinskМельничук, Е. А.; Кучинская, А. В.ArticleАнглийский
2023Роль информационных технологий в развитии туристического бизнесаМазур, А. А.ArticleРусский
2023Development of international electronic commerceKot, A.; Naletko, V.ArticleАнглийский
2023Business communication in Arab world and its featuresГончарик, П. С.; Куровский, М. М.ArticleАнглийский
2023Современные тенденции развития ресторанного бизнесаМатюта, К. В.; Бурлыко, А. Н.ArticleРусский
2023Specifics of doing business in the United Arab EmiratesХодько, И. С.ArticleАнглийский
2023Agrotourism in Belarus: pros and consКурбетьева, А. В.ArticleАнглийский
2023Human development index of Belarus: changes within 10 yearsAlayeva, A.; Mustafina, E.ArticleАнглийский
2023The role of monetary policy in achieving price stabilityAdamovich, D.; Kucharavenko, S.ArticleАнглийский
2023Web-marketing in the Republic of BelarusBril, K.; Korolenya, M.ArticleАнглийский
2023Teleworking: how to make it work betterAntonova, Ya.ArticleАнглийский
2023The psychology inside an eye-catching advertisingAlishevich, A.ArticleАнглийский
2023Перспективы ведения туристического бизнеса в рамках концепции BANI-мираМорозова, Н. Ю.ArticleРусский
2023Glimpses of Britain : учебно-методическое пособиеСолонович, Т. Ф.Learning ObjectАнглийский
2023Passwordless authentication: are we ready to give up passwords?Drozdova, O.; Mashei, L.ArticleАнглийский
2023The European Union: the post-pandemic recoverySakevich, K.ArticleАнглийский
2023The digital divide: causes and ways outElsukova, Ju.ArticleАнглийский
2023Unemployment and psychological distress among young peopleKhanetskaya, D.ArticleАнглийский
2023The role of marketers in businessKibardina, K.; Lukashova, D.ArticleАнглийский
2023Average broad money as one of the main monetary indicators of Belarus: analysis and forecastSivashchanka, E.ArticleАнглийский
2023Problems and prospects of functioning of optimum currency areas functioning in the world economyShabanova, V.ArticleАнглийский
2023Artificial intelligence in the securities marketKhololovich, D.; Melenchuk, V.ArticleАнглийский
2023E-commerce in Belarus: problems and solutionsKhodosevich, V.; Vertinsky, V.ArticleАнглийский
2023Marketing communications and advertising in modern businessKorenevskaya, Yu.ArticleАнглийский
2023Development trends of international digital platformsGavrilovich, A.; Shmat, A.ArticleАнглийский
2023Earthquake in Turkey 2023: causes and consequencesShchedrenok, D.ArticleАнглийский
2023IT business development in BelarusGorchakov, P.; Kashpar, K.ArticleАнглийский
2023Cyberlife of an average BelarusianChaikova, Ch.ArticleАнглийский
2023Особенности развития событийного туризмаПершай, К. С.; Михадюк, М. В.ArticleРусский
2023Проблемы и перспективы развития агроэкотуризма в Республике БеларусьПетрикевич, А. М.ArticleРусский
2023Мотивация персонала в управлении организациейПехота, Е. Н.ArticleРусский
2023Economic impacts of artificial neural networksShareiko, E.; Perevoznikov, I.ArticleАнглийский
2023Social media advertising: personalized advertisingHodenkova, V.; Yanushko, U.ArticleАнглийский
2023Advertising as a tool of the university's marketing strategyMitrakhovich, A.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V.; Grishchenko, S.ArticleАнглийский
2023The Republic of Belarus in the context of global greening and digitalization of the economyGribanova, A.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A.; Semenova, M.ArticleАнглийский
2023Проблемы продвижения туристического продукта в Республике БеларусьПяткова, Д. М.; Шевченко, В. Д.ArticleРусский
2023Токсичные руководители: типы и влияние на корпоративную культуруРевяко, А. В.ArticleРусский
2023Juggling acts: a study on work-life balance of working women in higher education in Jammu and JalandharSurendran, S.ArticleАнглийский
2023Brand as a tool to create a competitive advantage for the companyOlshevskaya, K.; Sokolovskaya, E.ArticleАнглийский
2023The economy of impressions as a new model of economic developmentLeonov, A.ArticleАнглийский
2023A behavioural insight on savingsPetreev, V.; Demid, D.ArticleАнглийский
2023The efficiency of banks in India: what does the future entail?Kirmani, S.; Dutta, T.ArticleАнглийский
2023Hidden marketing: messages that only the mind hearsMuha, M.; Pozniak, N.ArticleАнглийский
2023Personalization in marketingLipovkina, E.; Grom, M.ArticleАнглийский
2022Новое направление использования электробусов в студенческом проекте в сотрудничестве с КУП «БОТ»Ермалович, С. А.; Касина, К. С.ArticleРусский
2022Внедрение эко-технологий в логистике для решения экологических проблемБорисеева, О. В.ArticleРусский
2022«Зеленый» вектор развития транспортных средств в логистикеГордина, М. А.ArticleРусский
2022Препятствия и возможности развития зеленой логистикиБондич, С. Г.; Музычко, П. С.ArticleРусский
2023Empirically testing different types of media to raise awareness of cause-related marketing campaign: evidence from IndiaBakshi, M.; Verma, R.ArticleАнглийский
2023Digital financial inclusion and women; gender disparity in the digitalization of financial servicesShowkat, M.; Nagina, R.ArticleАнглийский
2022Концепция «Ноль отходов» (Zero Waste)Николаенко, Е. Д.ArticleРусский
2023Internet branding: flourishing internet as a branding toolBhagat, N.; Kumar, A.ArticleАнглийский
2023Development trends in marketing communications in modern businessMaheshwary, J.ArticleАнглийский
2022Тренды развития «зеленой» логистикиФедорахина, Е. Г.; Тазетдинова, М. Г.ArticleРусский
2022Проблема неэкологичной упаковки в логистикеУварова, Ю. М.ArticleРусский
2023Prospects of the IoT technologies in agriculture of the Republic of BelarusRomanovskaya, V.; Kukuruza, M.ArticleАнглийский
2023The effectiveness of various types of advertising in Belarus and Great BritainSerbo, D.; Snopko, A.ArticleАнглийский
2023Experience economy: business is a theatrePautova, E.; Kolybenko, A.ArticleАнглийский
2023Cross-cultural differences in managementPentelina, A.; Chirko, Ya.ArticleАнглийский
2023Policy measures to cope with tax compliance: behavioral determinantsNosova, А.ArticleАнглийский
2023DoomscrollingBorovkov, Y.; Chernyak, D.ArticleАнглийский
2023The problem that has no nameDerman, K.; Litasova, A.ArticleАнглийский
2023-12-15Эканаміст №21 (1208)-NewspaperРусский
Results 63071-63140 of 78304 (Search time: 0.093 seconds).