Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99595
Title: Разработка оптимальной модели обслуживания банкоматов
Authors: Доропиевич, А. В.
Холод, Н. И.
Keywords: банкоматы;обслуживание банкоматов;транзакции;ATMs
Issue Date: 2017
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Доропиевич, А. В. Разработка оптимальной модели обслуживания банкоматов / А. В. Доропиевич, Н. И. Холод // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016" / [редакционная коллегия: В. А. Богуш (председатель) и др.]. – Минск : Издательский центр БГУ, 2017. – С. 264.
Abstract: The article suggests a way to increase the efficiency of the company's activities by optimizing the process of providing ATM servicing services, for this purpose various approaches to differentiating devices from an economic point of view are considered. The study was conducted on the information of ZAO Service Desk, a subsidiary of JSC BPS-Sberbank.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99595
ISBN: 978-985-553-456-4
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2016"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doropievich_264.pdf319.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.