Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96235
Название: Social media marketing as one of the primary method of modern marketing communications
Авторы: Ostrovskaya, D.
Ключевые слова: социальные сети;таргетированная реклама;маркетинг;коммуникация;social networks;targeted advertising
Дата публикации: 2022
Издательство: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Библиографическое описание: Ostrovskaya, D. Social media marketing as one of the primary method of modern marketing communications / D. Ostrovskaya; science tutor A. Sorokina // ECON - 2022: World Economy and International Business : abstracts of the 9th Interuniversity Research Student Conference, Minsk, April 15, 2022 / Ministry of Education of the Republic of Belarus, Belarus State Economic University, School of International Economic Relations, School of International Business Communications, Department of Business English. – Minsk, 2022. – P. 225-226.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96235
Располагается в коллекциях:2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ostrovskaya_225_226.pdf501.28 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.