Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96204
Titre: Marketing communications during crisis
Auteur(s): Bukel, A.
Mots-clés: маркетинговые коммуникации;бренды;коммерческая реклама;стили речи;маркетинговые стратегии;science tutor
Date de publication: 2022
Editeur: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Bukel, A. Marketing communications during crisis / A. Bukel; науч. рук. N. Bulanova // ECON - 2022: World Economy and International Business : abstracts of the 9th Interuniversity Research Student Conference, Minsk, April 15, 2022 / Ministry of Education of the Republic of Belarus, Belarus State Economic University, School of International Economic Relations, School of International Business Communications, Department of Business English. – Minsk, 2022. – P. 125-126.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/96204
Collection(s) :2022

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Bukel_A._125_126.pdf721.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.