Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенко, Е. Л.-
dc.contributor.authorRamanenka, Y.-
dc.date.accessioned2022-04-26T13:48:05Z-
dc.date.available2022-04-26T13:48:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРоманенко, Е. Л. Перспективы использования технологий Big Data в области электронной коммерции / Е. Л. Романенко // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 3 января 2019 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, кафедра национальной экономики и государственного управления ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец, С. Л. Белявская]. – Минск : Лаборатория интеллекта, 2019. – С. 338-342.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-90490-2-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93787-
dc.description.abstractThe article describes some ways of using Big Data technologies in e-commerce. Specific examples of the use of Big Data technologies by world leaders in the field of e-commerce are given. The article estimates prospects and interest in big data processing technologies from international and Belarussian companies.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectэлектронная коммерцияru_RU
dc.subjectповедение потребителейru_RU
dc.subjectанализ данныхru_RU
dc.subjectповеденческая аналитикаru_RU
dc.subjectbehavioral analyticsru_RU
dc.titleПерспективы использования технологий Big Data в области электронной коммерцииru_RU
dc.title.alternativeFuture opportunities of using big data technologies in e-commerceru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanenko_E.L._338_342.pdf575.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.