Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHernik, J.-
dc.date.accessioned2021-09-22T12:07:52Z-
dc.date.available2021-09-22T12:07:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationHernik, J. Marketing mix in nongovernmental organisations activity – some deliberations from Pomeranian provinces in Poland / J. Hernik // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорусский государственный экономический университет [и др. ; под общей редакцией И. Л. Акулича]. – Минск : ООО «Мэджик», 2010. – С. 108-113.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-6473-28-2-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90056-
dc.languageРусский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectnongovernmental organisationsru_RU
dc.subjectнеправительственные организацииru_RU
dc.subjectПольшаru_RU
dc.subjectNGOru_RU
dc.titleMarketing mix in nongovernmental organisations activity – some deliberations from Pomeranian provinces in Polandru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hernik_108_113.pdf262.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.