Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83762
Title: Виды контента в рамках коммуникационной политики организации
Other Titles: Types of Content in the Framework of Organization’s Communication Policy
Authors: Гринько, О. И.
Grinko, O. I.
Keywords: маркетинговые коммуникации;контент-маркетинг;интернет-маркетинг;коммуникационная политика;communication policy;marketing communications
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Гринько, О. И. Виды контента в рамках коммуникационной политики организации / О. И. Гринько // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2019. - № 6 (137) - С. 37-43.
Abstract: Целью статьи является проведение обзора наиболее актуальных форм нетекстового контента, способствующих лучшему взаимодействию с целевой аудиторией и совершенствованию коммуникационной политики организации. Для проведения исследования использованы эмпирические (накопление и отбор фактов, установление связей между ними) и теоретические методы (синтез) научного познания. По результатам исследований выделено 30 наиболее актуальных видов контент-маркетинга, сгруппированных по форме воздействия на различные органы чувств и способу представления.
The objective of the article is to review the most relevant forms of nontextual content that contribute to better interaction with target audience and improvement of the organization’s communication policy. The study is conducted using empirical methods (accumulation and selection of facts, establishing links between them) and theoretical methods (synthesis) of scientific cognition. Based on the research findings, 30 most relevant types of content marketing have been identified and grouped by the form of impact on various types of sense organs and by the way of presentation.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83762
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2019, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grinko_37_43.pdf157.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.