Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолещук, Н. А.-
dc.date.accessioned2019-12-17T14:03:14Z-
dc.date.available2019-12-17T14:03:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80632-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмерчендайзингru_RU
dc.subjectтоварная политикаru_RU
dc.subjectторговые организацииru_RU
dc.subjectторговые площадиru_RU
dc.subjectвыкладка товаровru_RU
dc.subjectmerchandisingru_RU
dc.titleТеория и практика мерчендайзинга : электронный учебно-методический комплекс для магистрантов специальности 1-26 80 05 «Маркетинг»ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
dc.date.updated2020-03-16-
Appears in Collections:Архив электронных УМК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma_2019.pdf4.3 MBAdobe PDFView/Open
UMK_Teoriya_i_praktika_merchendayzinga_2020.doc
  Restricted Access
доступен в локальной сети287.5 kBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.