Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-15 of 75 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2020Social networks as an effective tool for attracting customers and generating revenueAfanasenko, K.; Mezhennikov, A.ArticleАнглийский
2020Social media advertising growth and its impact on international businessButenko, V.ArticleАнглийский
2020Instagram as a source of incomeKudravets, A.ArticleАнглийский
2020Лидеры мнений и их влияние на жизнь человекаДрейман, Е. С.; Ходина, Д. И.ArticleРусский
2020Communicative strategies for brand promotion in social media on the example of TikTok platformMeleshko, D.; Konoplyanik, V.ArticleАнглийский
2020Advertisement aimed at generation ZLobko, E.; Moysa, A.ArticleАнглийский
2021Актуальные тенденции виртуальной коммуникации современной русскоязычной молодежи на основе исследования социальных сетей Twitter, «ВКонтакте»Мольцан, В. О.ArticleРусский
2022What makes university students feel mental fatigue when they use SNS?Miyazaki, R.; Миязаки, Р.ArticleАнглийский
2022How do the social networks make a profit?Sokol, N.; Kharlap, M.; Сокол, Н. С.; Харлап, М. Р.ArticleАнглийский
2022Werbung für die generation ZVoitas, A.; Moisa, A.; Войтас, А.; Мойса, А.ArticleНемецкий
2022Маркетинговые коммуникации бренда Milavitsa в сети ИнтернетШкуренко, Т. В.; Булгакова, Ю. О.ArticleРусский
2020Возможности продвижения в социальных сетяхФилипчук, Т. В.ArticleРусский
2020Проблемы использования таргетированной рекламы в социальных сетях для продвижения туристического продуктаРадевич, А. А.; Прилуцкая, К. А.ArticleРусский
2020Возможности продвижения товаров через социальные сети с небольшим бюджетомЗмачинская, Я. А.ArticleРусский
2020Instagram: перспективы электронной торговлиГончарова, В. А.; Тананушко, Н. А.ArticleРусский
Results 1-15 of 75 (Search time: 0.0 seconds).