Browsing "Научные публикации" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 34893 to 34917 of 35957 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2010Cut flower industry: classification and product characteristicsКачановская, Е. Н.; Пакуш, Л. В.ArticleАнглийский
2006Customer value is a key category in value management of innovationsVlček, RadimThesisЧешский
2003Customer relationship management - predicting customer behaviorLange SteffenArticleРусский
2022Current situation of tourism development in Belarus. The prospect of cooperation with China-Belarus tourismDong XiaArticleАнглийский
2006Cultures manageriales et perception des delocalisations industriellesCabagnols, P.ThesisФранцузский
2022Cultural shock as problem or as learning/growth?Jianghui SongArticleАнглийский
2016Crowdfunding for non-commercial initiativesKabylka, А.; Кабылко, Е.ArticleАнглийский
2008Crossing borders via asynchronous computer-mediated communicationGulden, T.; Semra, S.-Английский
2018Cross-cultural communication viewed from insideУ ЮеArticleАнглийский
2009Cross-cultural behavior in business communicationSolomashenko, N. V.ThesisРусский
2008CRM-системы взаимодействия с клиентами как информационная стратегия развития бизнесаБаранов, А. М.; Baranov, A. M.-Русский
2019CRM-система в СУБДМощак, Н. В.; Падневич, В. В.; Moshchak, N.; Padnevich, V.ArticleРусский
2013CRM — система как инструмент реинжинирингаЗубик, Д. В.; Черкас, Н. Л.; Zubik, D. V.; Cherkas, N. L.ArticleРусский
2005CRM технологии как составляющая реинжинирингаКулешова, В. Л.ArticleРусский
2012Criterios para el diseño y la evaluaciόn de materiales comunicativos para la enseñanza del español como lengua extranjera (ele). Anάlisis de dos casos prάcticosÁngel MujicaThesisРусский
2023Credit Transformation of Commercial Banks in the Context of DigitizationGuo ShangyuanArticleАнглийский
2019Credit risk of Lebanese banks using data envelopment analysisZougheib, N. N.ThesisАнглийский
2001Creation of Decision Support System on the Bases of Non-Linear Model of the EconomyImamutdinov, Yu. G.; Asanovich, V. Y.ArticleАнглийский
2022Creation and promotion of Alibaba’s commercial brand as a communicative strategyMogilenskikh, N. P.; Zhang ZheArticleАнглийский
2021COVID-19 как фактор ускорения диджитализации государственных и муниципальных услуг: риски и способы их преодоленияАльфутина, О. Ю.ArticleРусский
2021COVID-19 как вызов для европейских социальных государствАлександренков, Ю. В.ArticleРусский
2021COVID-19 и феномен цифрового авторитаризмаБарахвостов, П. А.ArticleРусский
2021COVID-19 as a trigger for changing the development trajectory of the state, business and societyRovnejko, М. А.ArticleАнглийский
2023Country Risks in International BusinessKrycheuski, S.ArticleАнглийский
2000Conception of a New Coursebook of English for Agricultural StudentsЛяхнович, Т. Л.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1