Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79910
Название: Influence of cultural bacrground over the advertising communication in Japan
Авторы: Kindruk, M.
Ключевые слова: intercultural communication;Japanese advertising;culture;межкультурная коммуникация;реклама
Дата публикации: 2019
Издательство: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Библиографическое описание: Kindruk, M. Influence of cultural bacrground over the advertising communication in Japan / M. Kindruk; science tutor M. V. Mishkevich // ECON - 2019: world economy and international business: abstracts of the 6th interuniversity research student conference, Minsk, April 12, 2019; Ministry of Education of Belarus, Belarus State Economic University, School of International Economic Relations, School of International Business Communications, Department of Business English. – Minsk, 2019. – P. 97-98.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/79910
Располагается в коллекциях:2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kindruk.pdf372.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.