Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШингирей, С. А.-
dc.date.accessioned2019-03-21T12:46:48Z-
dc.date.available2019-03-21T12:46:48Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationШингирей, С. А. Контроллинг маркетинга / С. А. Шингирей // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы международной науч.-практ. конф., Минск, 26-28 мая 2003 г. / БГЭУ, Балтийский рус. ин-т ; [под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : БГЭУ, 2003. - С. 341-342.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-919-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77607-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectконтроллингru_RU
dc.subjectуправление организациейru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjectмаркетинговые решенияru_RU
dc.subjectcontrollingru_RU
dc.titleКонтроллинг маркетингаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shingirey_S.A._341_342.pdf869.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.