Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТолокняник, В. В.-
dc.contributor.authorTalaknianik, V. U.-
dc.date.accessioned2019-03-11T11:48:05Z-
dc.date.available2019-03-11T11:48:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТолокняник, В. В. Анализ состояния рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусь = Analysis of the state of the market of TV advertising in the Republic of Belarus / В. В. Толокняник // Экономика глазами молодых : сборник статей XI Международного экономического форума молодых ученых (г. Минск, 28-29 сентября 2018 г.) / [редкол.: А.А. Быков (науч. ред.), О.А. Морозевич (зам. науч. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорус. гос. экон. ун-т", Совет молодых ученых. - Минск : БГАТУ, 2018. - С. 276-279.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-519-939-8-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77406-
dc.description.abstractПриводится анализ рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусь, основных показателей, характеризующих потребление рекламы на телевидении. The article analyzes the market of TV advertising in the Republic of Belarus, the main indicators that characterize the consumption of advertising on television.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectтелевидениеru_RU
dc.subjectтелеканалыru_RU
dc.subjectрекламная активностьru_RU
dc.subjectТВ-рекламаru_RU
dc.subjectмедиаресурсыru_RU
dc.subjectadvertising activityru_RU
dc.titleАнализ состояния рынка ТВ-рекламы в Республике Беларусьru_RU
dc.title.alternativeAnalysis of the state of the market of TV advertising in the Republic of Belarusru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toloknyanik_V.V._s._276_279.pdf166.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.