Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75242
Title: Маркетинг инноваций
Authors: Михарева, В. А.
Keywords: рыночные формы;платежеспособность;инновационная политика;market forms;innovation policy
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Михарева, В. А. Маркетинг инноваций / В. А. Михарева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 168-169.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75242
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mikhareva_V.A..pdf4.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.