Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВишневская, А. П.-
dc.date.accessioned2018-10-08T10:02:34Z-
dc.date.available2018-10-08T10:02:34Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationВишневская, А. П. Стимулирование продаж / А. П. Вишневская // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 48-49.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-6544-91-3-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74931-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectмероприятияru_RU
dc.subjectскидкиru_RU
dc.subjectреализация товараru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.titleСтимулирование продажru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vishnevskaya_A.P._48_49.pdf815.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.