Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMelngaile Aija-
dc.date.accessioned2017-10-04T08:52:08Z-
dc.date.available2017-10-04T08:52:08Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationMelngaile Aija Food marketing practice аt Latvian schools / Melngaile Aija // Теория и практика менеджмента и маркетинга : Тезисы докладов Международ. науч.-практ. семинара, Минск, 29-30 мая 2002 года: На рус. и англ. яз. / Каталонский политехн. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т; Под общ. ред. И.Л. Акулича. - Мн. : БГЭУ, 2002. – С. 155-156.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-765-2-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66763-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectLatvian schoolsru_RU
dc.subjectfood marketingru_RU
dc.subjectлатвийские школыru_RU
dc.subjectмаркетинг продуктов питанияru_RU
dc.subjectпитание в школахru_RU
dc.titleFood Marketing Practice аt Latvian Schoolsru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melngaile_Aija._s._155_156.pdf459.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.