Please use this identifier to cite or link to this item:
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яковчук, В. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-11T07:47:14Z | - |
dc.date.available | 2017-05-11T07:47:14Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Яковчук, В. Н. Социологическое образование экономиста / В. Н. Яковчук // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 320-322. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 985-426-722-9 | - |
dc.identifier.uri | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63527 | - |
dc.description.abstract | The courses "Sociology" and "Economic Sociology" are re ceiuing increasing importance in curricular for preparation of economists-managers of the Republic of Belarus. The sociological education contributes significantly to: 1) humanising the economic culture of specialists, 2) better use of social reserues of eсоnоmу, 3) increase in effectiueness of human capital. For socially-oriented market eсоnоmу, it is necessary to train professional economists with creatiue, socially-oriented educational potential. | ru_RU |
dc.language | Русский | - |
dc.language.iso | ru_RU | ru_RU |
dc.publisher | Белорусский государственный экономический университет | ru_RU |
dc.subject | вузовское образование | ru_RU |
dc.subject | социологическое образование | ru_RU |
dc.subject | экономист | ru_RU |
dc.subject | учебные дисциплины | ru_RU |
dc.subject | high school education | ru_RU |
dc.subject | academic disciplines | ru_RU |
dc.title | Социологическое образование экономиста | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Управление образованием в условиях переходной экономики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yakovchuk_V.I..pdf | 367.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.