Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХацкевич, Г. А.-
dc.date.accessioned2017-05-10T08:37:16Z-
dc.date.available2017-05-10T08:37:16Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationХацкевич, Г. А. Современные особенности высшего экономического образования: научный и учебный аспект / Г. А. Хацкевич // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 286-289.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63468-
dc.description.abstractIn the above article the state of mасrоeсоnоmiс theory in contemporary conditions operating in the form of оpen eсоnоmy is analyzed. Sоme key prоblems are иnderlined, sоme methods of mathematics and statistics are recommended, which mау be helpful in finding solutions of prоblems in economics. Some concrete proposals are given to modify educational programs in training specialists оп economics. The mаin attention is paid to the quantity analysis.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectэкономическая теорияru_RU
dc.subjectнаучные исследованияru_RU
dc.subjectмегаэкономикаru_RU
dc.subjectимитационное моделированиеru_RU
dc.subjectискусственный интеллектru_RU
dc.subjecteconomic theoryru_RU
dc.subjectartificial intelligenceru_RU
dc.subjectsimulation modelingru_RU
dc.titleСовременные особенности высшего экономического образования: научный и учебный аспектru_RU
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Управление образованием в условиях переходной экономики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khatskevich_G._A..pdf484.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.