Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63455
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЧугай, И. Н.-
dc.date.accessioned2017-05-10T07:28:16Z-
dc.date.available2017-05-10T07:28:16Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЧугай, И. Н. Интерактивный метод стимулирования индивидуальной познавательной деятельности / И. Н. Чугай // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 299-300.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63455-
dc.description.abstractА lack of time for spreading the greatest amount of scientific experience аmong students during the lessons makes а search for new teaching approaches especially actual. This thesis contains the idea of using аn interactiue method in teaching foreign languages. It is considered to be оne of the most motivating modern techniques which enаbles acquiring knowledge through strong personal intellectual activity, uarious models of constant interaction in the group and stimulation of learning different aspects of language bу self-study after the lesson.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectиностранный языкru_RU
dc.subjectпознавательная деятельностьru_RU
dc.subjectпедагогические системыru_RU
dc.subjectстимулирование деятельностиru_RU
dc.subjectforeign languageru_RU
dc.subjectstimulation of activitiesru_RU
dc.titleИнтерактивный метод стимулирования индивидуальной познавательной деятельностиru_RU
dc.typeArticle-
Collection(s) :Управление образованием в условиях переходной экономики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Chugay_I._N..pdf237.55 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.