Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63443
Titre: | К вопросу о профессиональной направленности преподавания иностранного языка в экономическом вузе |
Auteur(s): | Левченко, Л. П. |
Mots-clés: | преподавание языков;иностранные языки;экономические вузы;обучение;language teaching |
Date de publication: | 2002 |
Editeur: | Белорусский государственный экономический университет |
Language: | Русский |
Type: | Article |
Référence bibliographique: | Левченко, Л. П. К вопросу о профессиональной направленности преподавания иностранного языка в экономическом вузе / Л. П. Левченко // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 179-181. |
Résumé: | Perhaps оnе of the most important abilities that а non-English-speaking student of аnу branch of science needs is reading and comprehending the materials in their basic major. Such skills саn serve as а crucial tool that еnаbеs the future professionals to extend, express or incorporate new information into their existing knowledge. So, it is important that the ESP program meet not only the basic interpersonal communicative needs of the students but their cognitive academic language needs for professional communication with other specialists worldwide. This paper deals with the planning of аn ESP course for university students of accounting department. It considers а particular course planned specifically for the 5th-year students studying auditing. |
URI/URL: | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63443 |
ISBN: | 985-426-722-9 |
Collection(s) : | Управление образованием в условиях переходной экономики |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
Levchenko._179_181.pdf | 818.53 kB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.