Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26729
Title: Развитие интернет-рекламы
Authors: Рыбакова, Э. В.
Rybakova, E. V.
Keywords: реклама;интернет-технологии;маркетинг;маркетинговые стратегии;advertising
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Рыбакова, Э. В. Развитие интернет-рекламы / Э. В. Рыбакова // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Каталонский политех. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т ; под общ. ред. И.Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2003. - С. 222-223.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/26729
ISBN: ISBN 985-6544-47-5
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybakova_E.V._222_223.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.