Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 15301-15325 of 18021 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2024Modern trends in the development of the world economyKuchinsky, N.; Кучинский, Н. Н.ArticleАнглийский
2024Modern trends in the development of the world economy using the example of the economy of KazakhstanLapatetskaya, K.; Лапатецкая, К. Д.ArticleАнглийский
2024Prospects of Hong Kong’s business cooperation with BelarusApasava, L.; Апасова, Л. А.ArticleАнглийский
2024The impact of a culture on a global marketingArefyeva, A.; Арефьева, А. С.ArticleАнглийский
2024Features of doing business in FinlandAnanich, A.; Ананич, А. Д.ArticleАнглийский
2024Role of the service sector in the modern economyKachmazova, D.; Качмазова, Д. Г.ArticleАнглийский
2024Rent-seeking theoryGolubtsova, А.; Голубцова, А. В.ArticleАнглийский
2024The influence of reputation on the development of a companyGaputina, D.; Гапутина, Д. Г.ArticleАнглийский
2024Diversity of doing business approaches in countries and regions of the worldKashkan, D.; Shabalin, D.; Кашкан, Д. В.; Шабалин, Д. О.ArticleАнглийский
2024The features of doing business in BelarusIvanyuk, T.; Yefimchik, Y.; Иванюк, Т. В.; Ефимчик, Я. С.ArticleАнглийский
2024The features of doing business in ThailandKolosovskaya, K.; Колосовская, К. Ю.ArticleАнглийский
2024Cultural peculiarities of doing business in ChinaKarpekina, D.; Карпекина, Д. А.ArticleАнглийский
2024Features of doing business in SwitzerlandKazanouski, T.; Казановский, Т. С.ArticleАнглийский
2024Probleme und perspektiven für die entwicklung des marktes für transportdienstleistungen in BelarusCherkasov N.; Черкасов, Н. Д.ArticleНемецкий
2024Innovative teaching of students in a playful way by combining two teaching methodsDolotova, I.; Rogozin, A.; Долотова, И. Р.; Рогозин, А. С.ArticleАнглийский
2024The impact of the socio-cultural environment on international businessAntonovich, M.; Антонович, М. Д.ArticleАнглийский
2024Territorial branding as a factor in the socio-economic development of the regionChisty, V.; Чистый, В. С.ArticleАнглийский
2024The phenomenon of "mediation" in the post-soviet spaceChernyak, А.; Черняк, А.Д.ArticleАнглийский
2024Problem of students’ motivationDomasevich, A.; Домасевич, А. А.ArticleАнглийский
2024The role of language barriers in international business and ways to overcome themGryb, A.; Kondrashova, K.; Гриб, А. В.; Кондрашова, К. И.ArticleАнглийский
2024Google projects: smart contact lens monitoring blood sugar, autonomous carKalyuzhnaya, E.; Калюжная, Е. В.ArticleАнглийский
2024Factors of changes in consumer demandKirykouski, I.; Кириковский, И. В.ArticleАнглийский
2024Social and cultural environment of international businessLesun, A.; Лесун, А. А.ArticleАнглийский
2024Impact of globalization on international businessKorzun, K.; Корзун, К. В.ArticleАнглийский
2024Activities of BRICS financial institutionsPolovinskiy, A.; Половинский, А. А.ArticleАнглийский
Results 15301-15325 of 18021 (Search time: 0.016 seconds).