Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 12961-13040 of 18021 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2022How soft skills will help to escape from globalization and robotsHaputsina, Y.ArticleАнглийский
2022DreamvertisingKirilenko, R.; Bukhovetskaya, V.ArticleАнглийский
2022Digitalization of the Belarusian economy in modern conditions of globalizationMitlashuk, K.ArticleАнглийский
2022Place branding tools and applicationKozlova, N.ArticleАнглийский
2022The trends and specific of the world tea marketSukhava, A.ArticleАнглийский
2022Multicultural marketing in modern businessMrochak, K.ArticleАнглийский
2022Анализ рынка CRM-систем и выбор оптимального вариантаНехвядович, В. С.ArticleРусский
2022Проблемы мотивации сотрудников и пути их преодоления на примере гостиницы «Ренессанс»Кишкель, Я. В.ArticleРусский
2022Современные методы мотивации персоналаКлимова, П. О.; Грибова, А. Н.ArticleРусский
2022Bounded rationality in decision making processAgheyeva, K.ArticleАнглийский
2022The role of Instagram targeted advertising in marketing to young adults (18-25 years old)Aksenik, A.ArticleАнглийский
2022The analysis of European oil TNCs in Central AsiaElsukova, J.; Sakevich, K.ArticleАнглийский
2022Rebranding in textile industryAvramenko, A.ArticleАнглийский
2022“Chinese threat” through the eyes of AmericansAsherava, Y.ArticleАнглийский
2022Celebrities and advertising – product sales success or a pathetic way to attract people?Kurkina, A.; Lisitsyna, D.ArticleАнглийский
2022Sharing economyLopato, V.; Kharevich, Ya.ArticleАнглийский
2022Digitalization of the social sphere as part of the smart city conceptMazyrka, D.ArticleАнглийский
2022Modern advertising and promotion methodsMamiev, A. H.ArticleАнглийский
2022Aroma marketing as a way to stimulate salesMarkova, A.ArticleАнглийский
2022On the current state of specialization of the German economyNekludova, M.ArticleАнглийский
2022The company of the futureNovikova, E.; Fiodorova, D.ArticleАнглийский
2022Marketing must be honestLapitskaya, E.ArticleАнглийский
2022Strategies in HR managementMoshnina, Yu.; Khodenkova, E.ArticleАнглийский
2022Current issues in business-related effective decision-makingLipovkina, E.; Khanevskaya, Ya.ArticleАнглийский
2022Art managementHoman, A.ArticleАнглийский
2022Impact of the Olympic Games on country’s economyKutuzova, Z.; Zaikovskaya, A.ArticleАнглийский
2022Leadership in the company strategyLevkovich, A.ArticleАнглийский
2022Future of experience economyMiroshnikova, K.ArticleАнглийский
2022Интерпретативная юриспруденция Рональда ДворкинаВолынкина, В. Г.; Игнатович, В. А.ArticleРусский
2022Концепция современного естественного праваМгеладзе, В. З.ArticleРусский
2022The role of reverse internationalization as a tool for managers of international organizationsBrahmbhatt, H.; Mudliar, I.ArticleАнглийский
2022Yandex Go: а chance or a developed strategy?Semenovich, D.ArticleАнглийский
2022Impact of gender stereotypes in the professional definitionSlabkevich, D.; Virshich, E.ArticleАнглийский
2022Using swap mechanisms in margin lendingShinkevich, G.ArticleАнглийский
2022The main approaches to determining staff satisfactionShevelenko, E.ArticleАнглийский
2022Некоторые правовые аспекты регулирования государственного долга Республики БеларусьМахаева, Д. А.ArticleРусский
2022Особенности правового статуса эксперта в административном процессеМощук, К. Д.ArticleРусский
2022Содержание под стражей через призму прав человекаМилошевич, Д.ArticleРусский
2022Взгляды Зигмунда Фрейда на войнуЧерняк, Е. С.; Шабуня, К. В.ArticleРусский
2022Правовое обеспечение охраны окружающей среды в сфере обращения с отходами ядерного производстваГреков, А. С.ArticleРусский
2022К вопросу об уголовной ответственности за эвтаназиюГраюшева, Д. М.; Семеновская, А. П.ArticleРусский
2022Теоретические и философские основы причинной связи в уголовном правеГрицкова, В. В.ArticleРусский
2022Право на религиозную тайнуЩур, А. С.ArticleРусский
2022Исследование продажи непродовольственных товаров ОАО «Товары для дома»: практика и новые возможностиПавлюченко, И. В.ArticleРусский
2022Основные направления совершенствования коммерческой работы по закупкам товаров ЧТУП «Тадэбург»Поддубский, И. И.ArticleРусский
2022Программные продукты для управления туристической деятельностью в УкраинеОдаренко, В. В.ArticleРусский
2022Mystic tourism as a resource for developing the tourist attractiveness of the Republic of BelarusKovyazo, D.ArticleАнглийский
2022Impression marketing and its influence on consumer behaviorKalantai, A.ArticleАнглийский
2022Forms and types of personnel labor incentivesKovalev, V.ArticleАнглийский
2022Digital marketing in social networksKalantai, A.ArticleАнглийский
2022Globalization as a controversial process of development of the world economyGelokhov, V.ArticleАнглийский
2022The world economy: modern trends in the developmentGael, D.ArticleАнглийский
2022Problems of «green» investment in the global economyGarusov, V.ArticleАнглийский
2022Free trade zones as a factor in the development of foreign economic activityMalyshyts, N.; Dubinko, S.ArticleАнглийский
2022Lean approach to building business processes in online event spacesKazennova, E.ArticleАнглийский
2022World tourism day as an indicator of international tourism industry developmentMazlumyan, D.ArticleАнглийский
2022Application of the internet of things in hospitality businessKamenets, A.ArticleАнглийский
2022Marketing communications and types of advertising in the modern worldKarpenko, Yu.ArticleАнглийский
2022The main tools of internet marketingKazhamiakina, N.ArticleАнглийский
2022Are environmentally friendly NFTS possible?Grin, K.ArticleАнглийский
2022What is the metaverse and how to make money on itHaputsina, Ya.ArticleАнглийский
2022Wages as the main form of remuneration for workMakovskaya, A.; Sidor, D.ArticleАнглийский
2022China’s monetary policy in the face of COVID-19Huang RongrongArticleАнглийский
2022Stimulation of the development of technology parks in the Republic of BelarusDrahun, K.ArticleАнглийский
2022Psychology of color in marketing and advertisingSedlovskaya, V.; Silivonchyk, A.ArticleАнглийский
2022Emotional marketing triggers: universal or brand-specific?Rustikova, E.ArticleАнглийский
2022Research of types of branding strategies on the example of the brewing industryTubelevich, A.ArticleАнглийский
2022NFT: vice or virtueRozum, V.; Bychkova, A.ArticleАнглийский
2022Coffee trends in BelarusHurbanovich, S.ArticleАнглийский
2022Targeting as a marketing toolSamosyuk, E.ArticleАнглийский
2011Дзейнасць галоўных судоў на беларускiх земляхПіваварава, Ю. С.; Pivavarava, Yu. S.-Белорусский
2022Дзяржаўна-прававая канцэпцыя Андрэя ВоланаМацкевіч, У. А.ArticleБелорусский
2022Конфликт интересов и его взаимосвязь с законодательством о трудеВоинова, А. Д.ArticleРусский
2022Роль «Записок федералиста» в ратификации Конституции СШАВасько, А. С.ArticleРусский
2022Интернет как сфера общественных отношенийПетроченков, Д. В.ArticleРусский
2022К вопросу о правовой идеологииСтанишевская, Л. П.ArticleРусский
2022Административная ответственность за нарушение обязанностей по воинскому учету: актуальные проблемыГанжуров, А. А.; Силевич, А. Д.ArticleРусский
2022Особенности привлечения к административной ответственности за занятие проституциейДемидович, Е. А.; Хурсан, Е. Ю.ArticleРусский
2022Проблемы правового регулирования развития социального туризма в Республике БеларусьДовыдчик, Д. М.ArticleРусский
2022Ответственность за легализацию средств, полученных преступным путемМедвецкая, Я. С.ArticleРусский
Results 12961-13040 of 18021 (Search time: 0.015 seconds).