Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/110082
Название: Features of creating a customer's image in commercial advertising (using the example of the activities of Belarusian companies)
Авторы: Dolzhenkova, A.
Ключевые слова: target audience;potential customers;television advertisements;целевая аудитория
Дата публикации: 2025
Издательство: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Библиографическое описание: Dolzhenkova, A. Features of creating a customer's image in commercial advertising (using the example of the activities of Belarusian companies) / A. Dolzhenkova; science tutor Y. Maslov // ECON-2025: World Economy and International Business : abstracts of the Third International Student Scientific Conference, April 18, 2025 / Ministry of Education of the Republic of Belarus, Belarus State Economic University, [etc]. – Minsk, 2025. – P. 203-204.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/110082
Располагается в коллекциях:2025

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dolzhenkova_203_204.pdf167.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.