Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105699
Titre: Role of artificial intelligence in marketing and advertising
Auteur(s): Trokhimovich, D.
Mots-clés: искусственный интеллект;реклама;маркетинговые технологии
Date de publication: 2024
Editeur: Belarus State Economic University
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Trokhimovich, D. Role of artificial intelligence in marketing and advertising / D. Trokhimovich; science tutor L. Vasilevskaya // ECON-2024: World Economy and International Business : abstracts of the Second International Student Scientific Conference, Minsk, April 19, 2024 / Belarus State Economic University, etc. – Minsk, 2024. – P. 178-180.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/105699
Collection(s) :2024

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Trokhimovich_178-180.pdf226.28 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.