Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104029
Título : TV show production for foreign audience on the example of Chinese TV
Otros títulos : Производство телевизионных шоу для зарубежной аудитории (на примере китайского телевидения)
Autor : Chen Hao
Shavruk, Y. A.
Palabras clave : китайское телевидение;глобализация;межкультурное сотрудничество;производство телешоу;Chinese television
Fecha de publicación : 2024
Editorial : Колорград
Language: Русский
Type: Article
Citación : Chen Hao. TV show production for foreign audience on the example of Chinese TV / Chen Hao, Y. A. Shavruk // Актуальные векторы белорусско-китайского торгово-экономического сотрудничества : сборник статей IV Международной научно-практической конференции, Минск, 13 декабря 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет, Республиканский институт китаеведения имени Конфуция Белорусского государственного университета ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2024. – С. 319-322.
Resumen : In the age of globalization, the television industry is facing new challenges and opportunities. Producing TV shows for foreign markets has become a crucial aspect of the industry, especially in the case of Chinese TV. The article aims to explore the problems and perspectives associated with TV show production for foreign audience, focusing on the example of Chinese TV. It highlights the challenges faced in terms of cultural differences, translation, and format adaptations, as well as the opportunities provided by global media platforms and cross-cultural collaborations.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104029
ISBN : 978-985-896-732-1
Aparece en las colecciones: 2024

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Chen_Hao_319_322_.pdf577.85 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.