Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103175
Title: Implementation of the PR campaign strategy of Belarusian, German and American marketplaces
Other Titles: Реализация стратегии PR-кампании белорусских, немецких и американских маркетплейсов
Authors: Denisenko, E.
Денисенко, Е. С.
Keywords: реклама;электронная коммерция;маркетплейсы;PR-кампании;advertising;marketplaces
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Denisenko, E. Implementation of the PR campaign strategy of Belarusian, German and American marketplaces / E. Denisenko; науч. рук. К. А. Белова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 202-203.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/103175
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Denisenko_202_203.pdf432.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.