Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/100093
Titre: Фенамен інфармацыйнага эгалітарызму ў сацыялагічным даследаванні нацыянальнага інфармацыйнага поля
Autre(s) titre(s): The Phenomenon of Information Egaliterianism in Sociological Research of the National Information Field
Auteur(s): Філімонаў, М. А.
Filimonau, M.
Mots-clés: інфармацыйнае поле;медыятызацыя;дыджыталізацыя;інфармацыйны эгалітарызм;informational field;mediatization;информационное поле;оцифровка
Date de publication: 2023
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Белорусский
Type: Article
Référence bibliographique: Філімонаў, М. А. Фенамен інфармацыйнага эгалітарызму ў сацыялагічным даследаванні нацыянальнага інфармацыйнага поля / М. А. Філімонаў // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2023. - № 5 - C. 118-125.
Résumé: У артыкуле грунтоўна разгледжана і прааналізавана структура і асаблівасці фарміравання сучасных камунікацыйных працэсаў між грамадствам і сродкамі масавай інфармацыі, у прыватнасці, эвалюцыя поглядаў на ўплыў медыя на аўдыторыю, змены характару зносін між медыя і аўдыторыяй пад уплывам дыждыталізацыі і бягучы стан інфармацыйнага поля ва ўмовах фармавання вышэйазначаных формаў зносін. Азначаецца, што змены, выкліканыя паступовым выцясненнем традыцыйных медыя з інфармацыйнай прасторы, ці іх пераход у анлайн-фармат, абумовілі як змену фармату зносін між медыя і аўдыторыяй, так і структуру медыяпрасторы непасрэдна, ў тым ліку змену такіх фактараў, як зваротная сувязь і «іерархія» камунікацыйнага працэсу. Аналіз сутнасці вышэйазначаных зменаў, перадумоў іх з’яўлення і бягучага стану медыяпрасторы дазваляюць нам зрабіць выснову аб фарманні прынцыпова новага фар мату ўзаемаадносін «медыя — соцыум» і зрабіць шэраг прагнозаў адносна далейшых тэндэнцый развіцця інфармацыйнай прасторы.
The article comprehensively examines and analyzes the structure and peculiarities of the formation of modern communication processes between the society and mass media, in particular, the evolution of views on the influence of the media on the audience, changes in the nature of communication between the media and the audience under the influence of digitalization, and the current state of the information field under the conditions of the formation of the above mentioned forms of communication. It is noted that the changes, caused by the gradual displacement of traditional media from the information space, or their transition to an online format, resulted in both changes in the format of communication between the media and the audience, and the structure of media sphere itself, including a change in such factors as feedback and «hierarchy» of the communication process.The analysis of the essence of these changes, the prerequisites for their appearance and the current state of the mediasphere allow to draw a conclusion about the formation of a fundamentally new format of «media — society» relations and to make a number of predictions regarding the further development of the information space in general.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/100093
ISSN: 1026-3578
Collection(s) :2023, № 5

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Filimonau_118_125.pdf223.56 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.