Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1689 to 1748 of 68554 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2012Anglicisms in modern bankingПлеханенко, И. Н.-Английский
2011Anglizismen im DeutschenПисарик, С. М.-Немецкий
2002Die AntiglobalisierungКасперович, Е. В.ArticleНемецкий
2022Antiwork movement: a scam or a new religion?Belausava, Y.; Semezh, U.ArticleАнглийский
2020Anwendung von IFRS in der Republik BelarusKobrinec, R.; Кобринец, Р. Ю.ArticleНемецкий
2023La apelación a los valores culturales en el discurso del anuncio de televisión españolaVelikanova, Y.; Великанова, Ю. А.ArticleИспанский
2012Apple incorporation. Touching is believingАразова, С. Б.-Английский
2019Application of AI in Belarus healthcare systemSushkevich, E.; Сушкевич, Е. Ю.ThesisАнглийский
2023Application of artificial intelligence in businessKurbatskaya, A.; Курбатская, А. Ю.ArticleАнглийский
2023Application of CRM systems in international businessRomanovich, A.; Statkevich, V.; Романович, А. Г.; Статкевич, В. В.ArticleАнглийский
2021Application of mathematical methods to digital economyZougheib N.N.ArticleАнглийский
2019Application of non-tariff measures as one of the directions in world trade developmentКокало, К. С.; Дубинко, С. А.ArticleАнглийский
2022Application of the internet of things in hospitality businessKamenets, A.ArticleАнглийский
2020Applied quantitative methods in management : electronic training complex for specialties 1-26 80 03 «Business Administration»Chitaja, G. O.; Gulina, O. V.Learning ObjectАнглийский
2020-03-03Applied quantitative methods in management : Syllabus for Master’s program 1-26 80 03 «Business Administration»Chitaja, G. O.; Gulina, O. V.Learning ObjectАнглийский
2022Apprenons à conjuguer les verbes françaisТемнохуд, А. В.Learning ObjectФранцузский
2019Approaches to organizational conflict managementBurack, V.; Uretsky, I.; Бурак, В. В.; Урецкий, И. С.ThesisАнглийский
2020Approaches to organizational time managementKuznetsova, Y.; Skachkov, O.; Кузнецова, Я.; Скачков, О.ArticleАнглийский
2000Aprender sin profesor: el Centro de Autoaprendizaje del Instituto de Estudios HispanicosGarcia Asensio, M. A.ArticleИспанский
2022AR- и VR-технологии в маркетингеРевицкая, Т. В.; Сушкевич, Е. А.ArticleРусский
2020AR-технологии как эффективный инструмент маркетингаНеусихина, В. Н.; Кротович, П. С.ArticleРусский
2022Are environmentally friendly NFTS possible?Grin, K.ArticleАнглийский
2001Argentina: tendencias del desarrollo econόmico a finales del siglo XXПашкович, П.; Pashkovich, P.-Испанский
2022Aroma marketing as a way to stimulate salesMarkova, A.ArticleАнглийский
2022Art managementHoman, A.ArticleАнглийский
2023Art market as investment typeAnoshko, A.; Anufrieva, I.; Аношко, А. О.; Ануфриева, И. В.ArticleАнглийский
2023Artificial intelligence in marketing communicationsGolovach, M.; Rindevich, E.ArticleАнглийский
2020Artificial intelligence in the real estate marketSavinykh, V.; Yatsuk, V.ArticleАнглийский
2023Artificial intelligence in the securities marketKhololovich, D.; Melenchuk, V.ArticleАнглийский
2001Artificial intelligence techniques in intrusion detectionAlguliev, R. M.; Imamverdiev, Y. N.ArticleАнглийский
2023Artificial intelligence – a step into progress or a potential threat?Branovitskaya, D.; Khinevich, A.ArticleАнглийский
2023Artificial intelligence: friend or enemy?Gorokhovik, K.ArticleАнглийский
2019Artistic picture of the world in Eugenia Кononenko novels: philosophical and psychological dimentions (based on the material of "Тhree Worlds" collection)Dashko, N.ArticleАнглийский
2020Aspect diachronique de l’affichage de L’OréalMihailova, P.; Sytko, A.; Михайлова, П. Д.; Сытько, А. В.ArticleФранцузский
2019Les aspects extralinguistiques des emprunts lexicauxGramovich, V.; Грамович, В. И.ThesisФранцузский
2021Aspects of tourism-recreational resources management in the regionGrdzelishvili, N.; Kvaratskhelia, L.ArticleАнглийский
2019Assessment of financial literacy of the population of the Republic of BelarusKasmynina, H.ArticleАнглийский
2015Assessment of sustainability at the macro levelManzhynski, S.ArticleАнглийский
2023Assessment of the state and prospects of human developmentKonovalova, A.; Коновалова, А. А.ArticleАнглийский
2011Asymetrie entre les sexes dans l'espace socio-economiqueГрабун, А. В.; Grabun, A. V.-Французский
2012Asymmetric information on the marriage marketЖданько, Т. Э.; Сидорович, А. Г.-Английский
2023ATL И BTL-коммуникации в продвижении услуг организацииСушкевич, Е. А.; Ревицкая, Т. В.; Велисевич, Ю. В.ArticleРусский
2012Atom for peaceМатвеева, И. А.; Кудрявец, К. И.-Английский
2023Attempts to bridge the development gap of various countriesStankevich, M.ArticleАнглийский
2015Attention getting devices in adverrtising: puns in American and British slogansПолубинский, П. С.ThesisАнглийский
2007Auctions, or how to make moneyon artШевченко, М. Ю.; Терех, О. В.; Shevchenko, M. Yu.; Tereh, O. V.-Английский
2019Audit and assurance : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-25 80 05 "Accounting, Analysis and Auditing"Pankov, D. A.; Kuhto, J. J.; Панков, Д. А.; Кухто, Ю. Ю.Learning ObjectАнглийский
2017-10-31Audit and assurance : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 81 06 «Accounting, analysis and audit»Kuhto, J. J.Learning ObjectАнглийский
2004Audit Expert. Тенденции развития систем автоматизации анализа финансово-хозяйственной деятельностиЯнусов, А. М.; Yanusov, A. M.-Русский
2023Audit of settlements with buyers and customersAksenova, V.; Аксенова, В. Ю.ArticleАнглийский
2019-10-24Auditing and Assurance : the higher education curriculum (training program) on an academic discipline for the specialty 1-25 80 05 «Accounting, analysis and audit»Pankov, D. A.; Kukhto, Yu. Yu.Learning ObjectАнглийский
2001Auf der suche nach der idealen fortbildung im internetМацкевич, О.; Mackevich, O.-Немецкий
2001Auf der suche sich selbstБайгус, А. Б.; Baygus, A. B.-Немецкий
2018Augmented and virtual realities in businessGrits, K.; Bedritskaya, L.V.ArticleАнглийский
2017Augmented and virtual reality as new inspiration for marketersNegreyeva, A. A.; Borisevich, G. A.; Bedritskaya, L. V.ThesisАнглийский
2019Ausdrucksmittel der subjektiven modalität in massenmedienMushket, D.; Мушкет, Д. Д.ThesisНемецкий
2018Ausdrucksmittel Der Subjektiven Modalitiit in MassenmedienМушкет, Д. Д.ArticleНемецкий
2023Ausländische Investitionen und ihre Rolle bei der Entwicklung der nationalen WirtschaftSurmatsch, A.; Сурмач, А. О.ArticleНемецкий
2023Aussichten fur die entwicklung des virtuellen tourismus in der Republik Belarus in der zeit der globalen herausforderungenMaksimuk, P.; Максимук, П. А.ArticleНемецкий
2002-04-18Ausstellung als Marketingsstrategie eines touristischen UntemehmensКульба, О. В.; Kulba, O. V.ThesisНемецкий

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1