Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86414
Affichage complet
Élément Dublin Core | Valeur | Langue |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юхневич, И. Н. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T12:59:16Z | - |
dc.date.available | 2021-02-05T12:59:16Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Юхневич, И. Н. Проблемы преподавания экономических дисциплин в условиях дефицита учебных пособий: зарубежный опыт / И. Н. Юхневич // Международное образование и партнерство : тезисы докладов Международной конференции в рамках проекта Регионального академического партнерства (REAP), Минск, 17-18 ноября 2000 г. – Минск : БГЭУ, 2000. – С. 96-98. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 985-426-634-6 | - |
dc.identifier.uri | http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/86414 | - |
dc.description.abstract | The lack of the textbooks for the students of economic specialities leads sometimes to the process of writing theses at the lectures. This leads to the absence of thinking of the students the at the classes and thus absence of creativity and good knowledge. The paper deals with German experience for the formation of theoretical knowledge and transformation of the lectures content. | ru_RU |
dc.language | Русский | - |
dc.language.iso | ru_RU | ru_RU |
dc.publisher | Белорусский государственный экономический университет | ru_RU |
dc.subject | экономическое образование | ru_RU |
dc.subject | учебники | ru_RU |
dc.subject | обучение студентов | ru_RU |
dc.subject | экономические дисциплины | ru_RU |
dc.subject | economic education | ru_RU |
dc.title | Проблемы преподавания экономических дисциплин в условиях дефицита учебных пособий: зарубежный опыт | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Collection(s) : | Международное образование и партнерство |
Fichier(s) constituant ce document :
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
Yukhnevich_I._N..pdf | 91.46 kB | Adobe PDF | Voir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.