Browsing "«Вестник БГЭУ»" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 186 to 195 of 3119 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Mobile Marketing Strategies in Omnichannel ContextSong Zhengyi, et alArticleАнглийский
2020Small Business in Lebanon: Financial AspectsHossein Karaki, et alArticleАнглийский
2019Social media marketing influence on employees-customers’ interactionNahed Taha, et alArticleАнглийский
2019Social Media Marketing’s Influence on Business StrategyNahed Taha, et alArticleАнглийский
2022Statistical Forecasting of Stock Prices in Lebanon Based on Adaptive ModelsAbdo Ali Nasser Aldine, et alArticleАнглийский
2023SМART-маркетинговая диагностика эффективности функционирования бизнеса в условиях санкционных издержекЖудро, М. М., et alArticleРусский
2023The Republic of Belarus in the Context of World Trends in Digital Economy DevelopmentShavruk, Yu., et alArticleАнглийский
2016VI Межвузовская научно-практическая конференция «Юридическая клиника — школа обретения практических навыков юристов»Ивуть, Н. И., et alArticleРусский
2003XXI век и проблемы парадигмального обновления экономической наукиЛемещенко, П. С.-Русский
2003XXI век и проблемы парадигмального обновления экономической науки (Часть 2. Начало в № 3 2003 г.)Лемещенко, П. С.-Русский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: