Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorИльченко, В. П.-
dc.date.accessioned2019-02-26T09:58:25Z-
dc.date.available2019-02-26T09:58:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationИльченко, В. П. Using telegram bots for business / В. П. Ильченко // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2017. - С. 134-138.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7147-91-5-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77184-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoen_ENru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectmobile applicationsru_RU
dc.subjectchatbotru_RU
dc.subjecttelegram botsru_RU
dc.subjectelectronic walletsru_RU
dc.subjectчат-ботыru_RU
dc.subjectмобильные приложенияru_RU
dc.subjectэлектронные кошелькиru_RU
dc.titleUsing telegram bots for businessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilchenko_V.P._s._134_138.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.