Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНавасельцава, І. І.-
dc.date.accessioned2018-01-12T08:54:55Z-
dc.date.available2018-01-12T08:54:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНавасельцава, І. І. Адметнасці намінацыі таварных знакаў у Беларусі (лінгвакультуралагічны погляд) / І. І. Навасельцава // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорусский гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2015. - C. 288-293.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7128-21-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70081-
dc.languageБелорусскийbe_BE
dc.language.isobe_BEbe_BE
dc.subjectтаварныя знакіru_RU
dc.subjectнамінацыі знакаўru_RU
dc.subjectтаварныя знакі ў Беларусіru_RU
dc.subjectтоварные знакиru_RU
dc.subjecttrademarksru_RU
dc.titleАдметнасці намінацыі таварных знакаў у Беларусі (лінгвакультуралагічны погляд)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Navaseltsava._288_293.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.