Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66774
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorlwankiewicz-Rak, B.-
dc.date.accessioned2017-10-04T10:55:48Z-
dc.date.available2017-10-04T10:55:48Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationlwankiewicz-Rak , B. Marketing organizacji non profit / B. lwankiewicz-Rak // Теория и практика менеджмента и маркетинга : Тезисы докладов Международ. науч.-практ. семинара, Минск, 29-30 мая 2002 года: На рус. и англ. яз. / Каталонский политехн. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т; Под общ. ред. И.Л. Акулича. - Мн. : БГЭУ, 2002. – С. 100.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-765-2-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66774-
dc.languageПольский-
dc.language.isopol-
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectorganizacji handlowychru_RU
dc.subjectfunkcje organizacjiru_RU
dc.subjectprocedury marketingoweru_RU
dc.subjectкоммерческие организацииru_RU
dc.titleMarketing organizacji non profitru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iwankiewicz_Rak_B._str.100.pdf194.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.