Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУсманова, Д. Н.-
dc.contributor.authorUsmanova, D. N.-
dc.date.accessioned2017-06-17T13:49:33Z-
dc.date.available2017-06-17T13:49:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationУсманова, Д. Н. Маркетинговые инструменты продвижения бренда / Д. Н. Усманова // Экономический рост Республики Беларусь: глобализация, инновационность, устойчивость : материалы X Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18-19 мая 2017 г. : в 2 т. / [редкол.: В. Н. Шимов (отв. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". — Минск : БГЭУ, 2017. — Т. 2. — С. 168-169.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-564-152-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/64987-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпродвижение товаровru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectвлияние рекламыru_RU
dc.subjectповедение потребителейru_RU
dc.subjectpromotion of goodsru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectinfluence of advertisingru_RU
dc.titleМаркетинговые инструменты продвижения брендаru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Usmanova_D._N..pdf40.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.