Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63516
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorЯхницкая, Н. А.-
dc.date.accessioned2017-05-11T07:10:56Z-
dc.date.available2017-05-11T07:10:56Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationЯхницкая, Н. А. Особенности разработки учебных пособий для системы дистанционного обучения / Н. А. Яхницкая // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 325-327.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63516-
dc.description.abstractThis paper ls devoted to speclflc problems appeared in the process of development of instructions for distance education in transition economies. The main difficulty in distance education is students difference that is why а teacher should develop а set of instructions and resumes for different groupes of students. Also а teacher should solve the prоblem of technical possiblities of students, evaluation of courses and instructions bу students and colleges. The main prоblem of distance education in transition ecоnоmу and also the Republic of Belarus is technical possiblity.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectэкономическое образованиеru_RU
dc.subjectдистанционное обучениеru_RU
dc.subjectучебные пособияru_RU
dc.subjectсистема образованияru_RU
dc.subjecteconomic educationru_RU
dc.subjectdistance learningru_RU
dc.titleОсобенности разработки учебных пособий для системы дистанционного обученияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Enthalten in den Sammlungen:Управление образованием в условиях переходной экономики

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Yakhnitskaya_N.A..pdf374.84 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.