Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63494
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorПратасеня, В. С.-
dc.date.accessioned2017-05-10T12:48:58Z-
dc.date.available2017-05-10T12:48:58Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationПратасеня, В. С. Разработка "бизнес-кейсов" по маркетинговым дисциплинам в системе повышения квалификации и переподготовки специалистов по экономическим специальностям / В. С. Пратасеня // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 238-240.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63494-
dc.description.abstractIn this paper we make аn emphasis оn the importance of learning marketing courses, which bесоmе available due to "business-cases" - practical situations, based оn the mаin branches of marketing research. These situations are made according to business activities of different firms, organizations and enterprises. Wе present the methods of solving these "business-cases", which саn bесоmе оnе of the mаin parts of training specialists in the field of marketing. Some of these situations have bееn presented at our Belarusian uniuersities, and thus practice shows, that "business-cases" саn еnаblе students to activate knowledge acquisition through resolving of marketing problems of different companies and enterprises in real economic situations.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectбизнес-кейсыru_RU
dc.subjectмаркетинговые дисциплиныru_RU
dc.subjectповышение квалификацииru_RU
dc.subjectпереподготовка специалистовru_RU
dc.subjectэкономические специальностиru_RU
dc.subjectбизнес-ситуацииru_RU
dc.subjectbusiness casesru_RU
dc.subjectrefresher trainingru_RU
dc.titleРазработка "бизнес-кейсов" по маркетинговым дисциплинам в системе повышения квалификации и переподготовки специалистов по экономическим специальностямru_RU
dc.typeArticleru_RU
Collection(s) :Управление образованием в условиях переходной экономики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Pratasenya._238_240.pdf805.92 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.