Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63481
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorПетрушкевич, Е. Н.-
dc.date.accessioned2017-05-10T11:38:17Z-
dc.date.available2017-05-10T11:38:17Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationПетрушкевич, Е. Н. Способы совершенствования структуры учебной дисциплины "Экономическая теория" для экономических специальностей / Е. Н. Петрушкевич // Управление образованием в условиях переходной экономики : Материалы Международной научно-практической конференции, Мн., 1-2 марта 2002 г.: На рус. и англ. яз. / БГЭУ, Ун-т Сэрри (Великобритания); Редкол.: С.В. Шаврук (отв.ред.) и др. - Мн. : БГЭУ, 2002. - С. 228-231.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-722-9-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/63481-
dc.description.abstractА nеw approach to reconstruction of two-years Economic Theory course for future Belarussian economists have proposed in this paper. Fundamentals of есоnоmу in transition and Institutional есоnоmу need to bе as separate courses, because they help to understand present economic reality in Republic of Belarus better than neoclassical tradition. This understanding increases also student's motivation to learn Economic Theory in order to bе sufficient specialists.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectструктура дисциплиныru_RU
dc.subjectучебные дисциплиныru_RU
dc.subjectэкономическая теорияru_RU
dc.subjectэкономические специальностиru_RU
dc.subjecteconomic theoryru_RU
dc.subjectacademic disciplinesru_RU
dc.titleСпособы совершенствования структуры учебной дисциплины "Экономическая теория" для экономических специальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Collection(s) :Управление образованием в условиях переходной экономики

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Petrushkevich._228_231.pdf1.07 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.