Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1741-1770 of 2403 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2024E-commerce in Belarus: probleme und lösungenKhodosevich, V.; Vertinsky, V.; Ходосевич, В. С., et alArticleНемецкий
2024Die auswirkung des klimawandels auf die wirtschaft der fremden länderSurmatsch, А.; Сурмач, А.ArticleНемецкий
2024Turismo médico en la República de BelarúsKhokha, M.; Хоха, М. Н.ArticleИспанский
2024Aktuelle trends in der entwicklung der weltwirtschaftTsvirko, P.; Цвирко, П. В.ArticleНемецкий
2024Features of doing business in countries and regions of the worldDoronina, D.; Rackevich, E.; Доронина, Э. Д., et alArticleАнглийский
2024Features of doing business in TurkeyDomanchuk, Y.; Доманчук, Я. М.ArticleАнглийский
2024Features of doing business in Finland for non-indigenous peopleIvanovich, A.; Иванович, А. А.ArticleАнглийский
2024Features of loyalty programs formationGrischenko, N.; Korsak, A.; Грищенко, Н. А., et alArticleАнглийский
2024Ren Zhengfei is the founder of the company «HUAWEI»Fan Fugi; Фань ФуциArticleАнглийский
2024Socio-cultural environment of international businessDavydov, M.; Давыдов, М. И.ArticleАнглийский
2024Le commerce international dans l'économie numériqueGolenok, T.; Голенок, Т. Д.ArticleФранцузский
2024Влияние искусственного интеллекта на рабочую силуДинити, С. А.; Dinithi, S.ArticleРусский
2024El estado y el desarrollo de los hoteles de carretera en BelarúsYunchik, V.; Юнчик, В. А.ArticleИспанский
2024El fenómeno de los «okupas » en España: causas y consecuenciasChubo, L.; Чубо, Е. С.ArticleИспанский
2024Diplomacia económica de la República de Belarús en PakistánShnyrin, A.; Шнырин, А. Г.ArticleИспанский
2024Acquiring managerial and language skills in the process of interdisciplinary educationChirkina, V.; Чиркина, В. Е.ArticleАнглийский
2024Impacto cultural y económico de la industria del fútbol profesional en Brasil, Argentina y EspañaMarinich, E.; Kharevich, Y.; Маринич, Е. Г., et alArticleИспанский
2024Sociocultural factors that influence international marketingMartsinovich, L.; Мартинович, Л. В.ArticleАнглийский
2024Cultural intelligence as a vital soft skill in the international business practiceLushchyk, K.; Лущик, К. В.ArticleАнглийский
2024白俄罗斯共和国公路货运市场:趋势和前景Grischenko, S.; Korsak, A.; Грищенко, С. В., et alArticleКитайский
2024Изучение пути культурной и туристической интеграции пекинского Большого канала как культурного символаЧжан Юйно; Zhang YunuoArticleРусский
2024Различия в корпоративной культуре Китая и БеларусиЖао Сунлун; Zhao SonglongArticleРусский
2024Sharing economy – current trend of the world economyKerestedjiyants, P.; Bashura, Y.; Керестеджиянц, П. Ю., et alArticleАнглийский
2024Artificial intelligence in the banking systemDarakhovich, Y.; Дарахович, Ю. Д.ArticleАнглийский
2024The development of electric transport in mechanical engineering as a trend in the global economyKikun, N.; Кикун, Н. А.ArticleАнглийский
2024The nature of international business, its environment and featuresBrovko, K.; Бровко, К. А.ArticleАнглийский
2024Psychology as the basis of sensory marketing – a modern trend in the world economyRovnejko, М.; Ровнейко, М. А.ArticleАнглийский
2024The impact of digitalization on the country's economyRusakevich, Т.; Русакевич, Т. В.ArticleАнглийский
2024IFRS - IAS 41 «Agriculture»: difficulties of application and possible solutionsSedler, Т.; Golovey, A.; Седлер, Т. И., et alArticleАнглийский
2024Development of «green» technologies in the Republic of BelarusSkakun, A.; Melnik, E.; Скакун, А. А., et alArticleАнглийский
Results 1741-1770 of 2403 (Search time: 0.016 seconds).