Recherche


Débuter une nouvelle recherche
Ajouter des filtres :

Vous pouvex utiliser des filtres pour chercher mieux.


Résultats 1966 à 1980 sur un total de 2403.
Résultats trouvés : Documents
Date de publicationTitreAuteur(s)TypeLanguage
2025Some aspects of determining the legal status of affiliatesVoinova, A.; Воинова, А. Д.ArticleАнглийский
2025The impact of language proficiency on business success in multinational corporationsMokeichyk, E.; Мокейчик, Э. Н.ArticleАнглийский
2025The influence of cultural traditions on business practices worldwideMatsukevich, J.; Denisuk, A.; Мацукевич, Ю. А.; Денисюк, А. В.ArticleАнглийский
2025Peculiarities of running a restaurant business in Muslim countriesVolohova, A. I.; Guryanov, A. K.; Волохова, А. И.; Гурьянов, А. К.ArticleАнглийский
2025Methods of increasing competitiveness in Belarussian restaurant businessGerasimova, E.; Герасимова, Е. К.ArticleАнглийский
2025Film tourism in Russia (based on the case of «The brother»)Monahova, D.; Монахова, Д. Ю.ArticleАнглийский
2025Comparison of running a business in the UK and the USAMekhakian, A.; Мехакян, А. А.ArticleАнглийский
2025Trade relations between China and BelarusGoncharevich, M.; Гончаревич, М. А.ArticleАнглийский
2025Peculiarities of doing business in ItalyMalenko, A.; Маленко, А. В.ArticleАнглийский
2025Global product strategy: aligning consumer preferences with cultural nuancesMosheva, V.; Мошева, В. С.ArticleАнглийский
2025Contrasting business cultures: navigating east and west in global marketsGorodnik, A.; Городник, А. С.ArticleАнглийский
2025The influence of language and communication styles on international business negotiationsMoskovko, M.; Московко, М. В.ArticleАнглийский
2025Peculiarities of doing business in ItalyGribanova, A.; Грибанова, А. Д.ArticleАнглийский
2025Glamping as a modern form of accommodationTrukhanovich, E.; Труханович, Е. А.ArticleАнглийский
2025Advantages and challenges of doing business in the UKNaranovich, N.; Наранович, Н. А.ArticleАнглийский
Résultats 1966 à 1980 sur un total de 2403.