Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1741-1770 of 2403 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2024Die auswirkung des klimawandels auf die wirtschaft der fremden länderSurmatsch, А., et alArticleНемецкий
2024Turismo médico en la República de BelarúsKhokha, M., et alArticleИспанский
2024Aktuelle trends in der entwicklung der weltwirtschaftTsvirko, P., et alArticleНемецкий
2024Features of doing business in countries and regions of the worldDoronina, D., et alArticleАнглийский
2024Features of doing business in TurkeyDomanchuk, Y., et alArticleАнглийский
2024Features of doing business in Finland for non-indigenous peopleIvanovich, A., et alArticleАнглийский
2024Features of loyalty programs formationGrischenko, N., et alArticleАнглийский
2024Ren Zhengfei is the founder of the company «HUAWEI»Fan Fugi, et alArticleАнглийский
2024Socio-cultural environment of international businessDavydov, M., et alArticleАнглийский
2024Le commerce international dans l'économie numériqueGolenok, T., et alArticleФранцузский
2024Влияние искусственного интеллекта на рабочую силуДинити, С. А., et alArticleРусский
2024El estado y el desarrollo de los hoteles de carretera en BelarúsYunchik, V., et alArticleИспанский
2024El fenómeno de los «okupas » en España: causas y consecuenciasChubo, L., et alArticleИспанский
2024Diplomacia económica de la República de Belarús en PakistánShnyrin, A., et alArticleИспанский
2024Acquiring managerial and language skills in the process of interdisciplinary educationChirkina, V., et alArticleАнглийский
2024Impacto cultural y económico de la industria del fútbol profesional en Brasil, Argentina y EspañaMarinich, E., et alArticleИспанский
2024Sociocultural factors that influence international marketingMartsinovich, L., et alArticleАнглийский
2024Cultural intelligence as a vital soft skill in the international business practiceLushchyk, K., et alArticleАнглийский
2024白俄罗斯共和国公路货运市场:趋势和前景Grischenko, S., et alArticleКитайский
2024Изучение пути культурной и туристической интеграции пекинского Большого канала как культурного символаЧжан Юйно, et alArticleРусский
2024Различия в корпоративной культуре Китая и БеларусиЖао Сунлун, et alArticleРусский
2024Sharing economy – current trend of the world economyKerestedjiyants, P., et alArticleАнглийский
2024Artificial intelligence in the banking systemDarakhovich, Y., et alArticleАнглийский
2024The development of electric transport in mechanical engineering as a trend in the global economyKikun, N., et alArticleАнглийский
2024The nature of international business, its environment and featuresBrovko, K., et alArticleАнглийский
2024Psychology as the basis of sensory marketing – a modern trend in the world economyRovnejko, М., et alArticleАнглийский
2024The impact of digitalization on the country's economyRusakevich, Т., et alArticleАнглийский
2024IFRS - IAS 41 «Agriculture»: difficulties of application and possible solutionsSedler, Т., et alArticleАнглийский
2024Development of «green» technologies in the Republic of BelarusSkakun, A., et alArticleАнглийский
2024Current trends in the global economySimakovich, М., et alArticleАнглийский
Results 1741-1770 of 2403 (Search time: 0.0 seconds).