Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/19037
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRudkouskaya, V.-
dc.date.accessioned2015-05-29T07:46:28Z-
dc.date.available2015-05-29T07:46:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/19037-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoen_ENen_EN
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмежкультурные коммуникацииru_RU
dc.subjectсобытийный маркетингru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.titleIntercultural communication in event marketing : electronic educational and methodological complex for the academic discipline for specialty 7-06-0412-04 Marketingen
dc.title.alternativeМежкультурные коммуникации в событийном маркетинге : электронный учебно-методический комплекс для специальности 7-06-0412-04 «Маркетинг»-
Appears in Collections:Кафедра делового английского языка
Маркетинг 7-06-0412-04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Curriculum_2024.pdf311.31 kBAdobe PDFView/Open
Intercultural_communication_in_event_marketing.docx
  Restricted Access
available on local network118.38 kBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.