Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2015-05-13T20:34:32Zru_RU
dc.date.accessioned2015-06-05T09:30:43Z-
dc.date.available2015-05-13T20:34:32Zru_RU
dc.date.available2015-06-05T09:30:43Z-
dc.date.issued2009ru_RU
dc.identifier.citationСодержание // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорус. гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Рэйплац, 2009. - С. 449-454.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-90065-9-3ru_RU
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/18276ru_RU
dc.languageРусскийru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.titleСодержаниеru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soderzhanie_str_449_454.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.