Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 17451-17475 of 18021 (Search time: 0.031 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2024Роль инструментов макропруденциального регулирования в достижении ценовой стабильности на рынке недвижимостиТкачев, Н. А., et alArticleРусский
2024Тренды, ожидания и развитие зеленой экономики. Направление устойчивого развития экономикиВаравко, Н. Р., et alArticleРусский
2024Создание ФЦП-платформы для предприятий малого и среднего бизнесаВалеватая, В. С., et alArticleРусский
2024Электронные деньги как новый объект бухгалтерского учетаТруханович, М. А., et alArticleРусский
2024Развитие бухгалтерского учета цифровой валюты в Республике БеларусьТумащик, А. В.ArticleРусский
2024Кибербезопасность как сфера национальной безопасностиКраевская, В. И.ArticleРусский
2024Современные технологии взаимодействия власти и обществаШатило, В. В.ArticleРусский
2024The role of informal groups in organizatonKashkan, M., et alArticleАнглийский
2024Technology of effective ageingKarasiova, A.ArticleАнглийский
2024Changing the economic behavior of an individual in terms of declining incomeLeonov, A.ArticleАнглийский
2024The impact of globalization on the economy of Belarus (on the example of BelAZ)Lazuta, V.ArticleАнглийский
2024Preparing for the new business paradigm: the MetaverseKosilo, P., et alArticleАнглийский
2024Economy and religion: impact on the development of the countryKorshak, M.ArticleАнглийский
2024Application of aggressive marketing strategy in businessIhnatsenka, U.ArticleАнглийский
2024Branding in cosmeticsKadet, D., et alArticleАнглийский
2024International trade – FDI or vice versa?Trusevich, N.ArticleАнглийский
2024Narrative economics: the power of stories in shaping economic decisionsPetreev, V., et alArticleАнглийский
2024The impact of artificial intelligence on the world economyVashkova, A.ArticleАнглийский
2024Consumer psychologyMironova, S., et alArticleАнглийский
Results 17451-17475 of 18021 (Search time: 0.031 seconds).