Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYe He-
dc.date.accessioned2025-07-15T08:17:02Z-
dc.date.available2025-07-15T08:17:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationYe He. Export marketing strategies of Chinese enterprises / Ye He; scientific supervisor A. А.Yanchuk // Актуальные векторы белорусско-китайского торгово-экономического сотрудничества : сборник статей V Международной научно-практической конференции, Минск, 18 декабря 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет, Республиканский институт китаеведения имени Конфуция Белорусского государственного университета ; [редакционная коллегия: Е. А. Малашенко (главный редактор) и др.]. – Минск : Колорград, 2025. – С. 240-245.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-35-0001-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/108339-
dc.description.abstractIn recent years, the world has faced significant disruptions due to the COVID-19 pandemic, increasing tensions from the Russia-Ukraine conflict, rising unrest in the Middle East, and the Federal Reserve’s aggressive interest rate hikes. As a result, the international landscape has become unstable, leading to a slowdown in global economic growth, and the export of products in various countries has ushered in huge challenges. This article takes this general environment as the background and aims to analyze how Chinese companies can do a good job in export marketing strategies under the current situation.en
dc.description.abstractВ последние годы мир столкнулся со значительными потрясениями из-за пандемии COVID-19, растущей напряженности из-за российско-украинского конфликта, растущих беспорядков на Ближнем Востоке и агрессивного повышения процентных ставок Федеральной резервной системой. В результате международная обстановка стала нестабильной, что привело к замедлению мирового экономического роста, а экспорт продукции в различные страны вызвал огромные проблемы. В статье сделана попытка дать анализ работы китайских компаний в нестабильных условиях и описать применяемые ими маркетинговые стратегии.ru_RU
dc.languageАнглийскийru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherКолорградru_RU
dc.subjectкитайские предприятияru_RU
dc.subjectэкспорт продукцииru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjectproduct exportru_RU
dc.titleExport marketing strategies of Chinese enterprisesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ye_He_240-245.pdf119.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.