Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотов, А. М.-
dc.contributor.authorKotau, A.-
dc.date.accessioned2024-10-29T13:20:46Z-
dc.date.available2024-10-29T13:20:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКотов, А. М. Оценка эффективности трейд-маркетинга на предприятии / А. М. Котов // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2024. - № 3 - C. 61-67.ru_RU
dc.identifier.issn1026-3578-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/104159-
dc.description.abstractРассматривается понятие «трейд-маркетинг», его вариации оценки на предприятиях. Показана важность использования трейд-маркетинга в ритейле; раскрыты критерии оценки эффективности трейд-маркетинга; обозначены и определены показатели расчета эффективности трейд-маркетинга; рассмотрены показатели в оценке трейд-маркетинга на предприятии; представлена собственная разработка методики оценки эффективности трейд-маркетинга на предприятии с кратким описанием всех этапов.ru_RU
dc.description.abstractThe article discusses the concept of «trade marketing» and variations of its evaluation at enterprises. The importance of using trade marketing in retailing is shown: the criteria for assessing the effectiveness of trade marketing are disclosed; indicators for calculating the effectiveness of trade marketing are identified and defined; indicators in assessing trade marketing at enterprises are considered. The author’s methodology for assessing the effectiveness of trade marketing at an enterprise is presented with a brief description of all its stages.-
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectтрейд-маркетингru_RU
dc.subjectдистрибуцияru_RU
dc.subjectстратегия сбытаru_RU
dc.subjectстратегия продвиженияru_RU
dc.subjectдистрибуторru_RU
dc.subjecttrade marketingru_RU
dc.subjectdistributionru_RU
dc.subjectsales strategyru_RU
dc.titleОценка эффективности трейд-маркетинга на предприятииru_RU
dc.title.alternativeEvaluation of the Effectiveness of Trade Marketing at the Enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2024, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotov_61_67.pdf291.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.