Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1929 to 1968 of 22229 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Nachhaltige Entwicklung im Kontext der GeschfäftstätigkeitBaigot, P.; Байгот, П. Д.ArticleНемецкий
2023Nachhaltigkeitsstrategie in der modernen weltwirtschaftTkatschjowa, A.; Ткачева, А. Д.ArticleНемецкий
2019NamingBudrevich, M.; Shinkevich, P.ArticleАнглийский
2023Naming as the basis of a successful projectSilivonchyk, A.; Galaido, D.ArticleАнглийский
2002Napster – юридические и экономические проблемыГаврилюк, Д. И.; Пунчик, З. В.ArticleРусский
2003Nasty уеаr of surprises for the world accounting systemЛевченко, А. В.ArticleАнглийский
2023National branding as a tool for promoting a country's soft powerSharlay, E.ArticleАнглийский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A.; Пачко, А.ArticleНемецкий
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A.; Kliukina, V.ArticleАнглийский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E.; Якубова, Е. А.ArticleАнглийский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E.; Беляк, Е. В.ArticleАнглийский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский
2023Neuromanagement – a new branch of managementKerestsedjiyants, P.; Bashura, Ya.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V.; Grishchenko, S.ArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A.; Semenova, M.ArticleАнглийский
2019New approach of solving the problem of overtourism in ItalyБородовская, А. С.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2020New directions in Belarusian marketing on the example of the international company “CIVITTA”Komalova, V.ArticleАнглийский
2020New opportunities for the world economyUsovich, P.ArticleАнглийский
2020New player on the financial marketKutuzova, Z.; Dorosh, Y.ArticleАнглийский
2021New skills of the accountant profession in the digital economyMakaruk, P.ArticleАнглийский
2022New travel trend: how the coronavirus has changed the preferences of touristsСелькова, Е. А.; Вашкель, В. А.ArticleАнглийский
2020New vision of interior desigh in the marketing fieldHoteit, O.; Morozevich, O.ArticleАнглийский
2022New Zealand as a successful businessmanKorol, D.; Skorobogatya, E.; Король, Д.; Скоробогатая, Э.ArticleАнглийский
2022NFT как инструмент привлечения инвестицийРоманович, А. Г.ArticleРусский
2022NFT как информационные технологииПетрова, Е. А.; Сущиц, Д. С.ArticleРусский
2022NFT как новое явление в мировой цифровой экономикеСтолярова, Е. В.ArticleРусский
2022NFT — новая единица цифровой экономикиМаксименко, О. А.ArticleРусский
2021NFT-токены в цифровой экономике: тенденции и перспективы развитияКривецкая, Д. В.; Ведерчик, А. А.ArticleРусский
2022NFT: vice or virtueRozum, V.; Bychkova, A.ArticleАнглийский
2022NFT: особенности, проблемы, перспективы использованияВставский, П. Д.; Котик, И. Н.ArticleРусский
2023Nomination des magasins en ligne françaises et bielorusses: analyse structurelleNekhme, M.; Нехме, М.ArticleФранцузский
2022Nomophobie comme une maladie du XXI sècleBoulaï, D.; Condracheva, A.; Булай, Д. И.; Кондрашева, А. Ю.ArticleФранцузский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • 4
  • 5