Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1929 to 1953 of 22212 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Nachhaltige Entwicklung im Kontext der GeschfäftstätigkeitBaigot, P., et alArticleНемецкий
2023Nachhaltigkeitsstrategie in der modernen weltwirtschaftTkatschjowa, A., et alArticleНемецкий
2019NamingBudrevich, M., et alArticleАнглийский
2023Naming as the basis of a successful projectSilivonchyk, A., et alArticleАнглийский
2002Napster – юридические и экономические проблемыГаврилюк, Д. И., et alArticleРусский
2003Nasty уеаr of surprises for the world accounting systemЛевченко, А. В.ArticleАнглийский
2023National branding as a tool for promoting a country's soft powerSharlay, E.ArticleАнглийский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A., et alArticleНемецкий
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A., et alArticleАнглийский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E., et alArticleАнглийский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E., et alArticleАнглийский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский
2023Neuromanagement – a new branch of managementKerestsedjiyants, P., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A., et alArticleАнглийский
2019New approach of solving the problem of overtourism in ItalyБородовская, А. С., et alArticleАнглийский
2020New directions in Belarusian marketing on the example of the international company “CIVITTA”Komalova, V.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: