Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2159 to 2168 of 69622 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2021COVID-19 as a trigger for changing the development trajectory of the state, business and societyRovnejko, М. А.ArticleАнглийский
2021COVID-19 и феномен цифрового авторитаризмаБарахвостов, П. А.ArticleРусский
2021COVID-19 как вызов для европейских социальных государствАлександренков, Ю. В.ArticleРусский
2021COVID-19 как фактор ускорения диджитализации государственных и муниципальных услуг: риски и способы их преодоленияАльфутина, О. Ю.ArticleРусский
2021COVID-19: глобальный биополитический вызов национальной безопасностиШерис, А. В.; Sheris, A. V.ArticleРусский
2021Coworking à l’ère de l’économie collaborativeOsipovitch, A.; Bélousova, Y.; Осипович, А. И.; Белоусова, Я. С.ArticleФранцузский
2023Coworking – prospects for light space in RussiaRaduntseva, A.; Радунцева, А. А.ArticleАнглийский
2011Cracing the code of teen's instant messaging slangЛобачева, О. Б.; Макаренко, И. Л.; Lobacheva, O. B.; Makarenko, I. L.-Английский
2001Creating an advertisementПримшиц, Е. Б.; Primshic, E. B.-Английский
2022Creation and promotion of Alibaba’s commercial brand as a communicative strategyMogilenskikh, N. P.; Zhang ZheArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • 4
  • 5