Browsing by Type Article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 2056 to 2095 of 22823 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Nachhaltige Entwicklung im Kontext der GeschfäftstätigkeitBaigot, P., et alArticleНемецкий
2023Nachhaltigkeitsstrategie in der modernen weltwirtschaftTkatschjowa, A., et alArticleНемецкий
2019NamingBudrevich, M., et alArticleАнглийский
2023Naming as the basis of a successful projectSilivonchyk, A., et alArticleАнглийский
2002Napster – юридические и экономические проблемыГаврилюк, Д. И., et alArticleРусский
2003Nasty уеаr of surprises for the world accounting systemЛевченко, А. В.ArticleАнглийский
2023National branding as a tool for promoting a country's soft powerSharlay, E.ArticleАнглийский
2021National competitiveness: methodological challenges beyond the fourth industrial revolutionVashkevich, Yu. B.ArticleАнглийский
2020Nationalitäten in phraseologismenPatschko, A., et alArticleНемецкий
2020Native advertisingKunitskaya, M.ArticleАнглийский
2021Nature-positive crop production in the NetherlandsKliukin, A., et alArticleАнглийский
2022NDVI – ведущий вегетационный индекс в системе мониторинга сельскохозяйственных угодийКазак, А. В.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Near Field Communication-технология в маркетингеПригодич, М. А.ArticleРусский
2023Necessity for diversity, equity and inclusion (DEI) in the workspaceZybkovskaya, A.ArticleАнглийский
2024Negative aspects of globalization and their impact on the world economyKurilenok, A., et alArticleАнглийский
2002Negative consequences of globalisation and the way of its recoveryСабук, С. К.ArticleАнглийский
2021Negotiations as a basis of international businessYakubova, E., et alArticleАнглийский
2022NeobankingSilvanovich, A.ArticleАнглийский
2023Neologisms in the tourism industry. New words of 2022Belyak, E., et alArticleАнглийский
2019NeurographicsDubovik, A.ArticleАнглийский
2023Neuromanagement – a new branch of managementKerestsedjiyants, P., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing as a tool in social networksGoncharenko, V., et alArticleАнглийский
2023Neuromarketing in the retail sectorLozhkina, A., et alArticleАнглийский
2019New approach of solving the problem of overtourism in ItalyБородовская, А. С., et alArticleАнглийский
2020New directions in Belarusian marketing on the example of the international company “CIVITTA”Komalova, V.ArticleАнглийский
2024New industrialization in the global economyMikheikova, A., et alArticleАнглийский
2020New opportunities for the world economyUsovich, P.ArticleАнглийский
2024New opportunities in the securities market of the Republic of BelarusDynnik, S., et alArticleАнглийский
2020New player on the financial marketKutuzova, Z., et alArticleАнглийский
2021New skills of the accountant profession in the digital economyMakaruk, P.ArticleАнглийский
2022New travel trend: how the coronavirus has changed the preferences of touristsСелькова, Е. А., et alArticleАнглийский
2020New vision of interior desigh in the marketing fieldHoteit, O., et alArticleАнглийский
2022New Zealand as a successful businessmanKorol, D., et alArticleАнглийский
2022NFT как инструмент привлечения инвестицийРоманович, А. Г.ArticleРусский
2022NFT как информационные технологииПетрова, Е. А., et alArticleРусский
2022NFT как новое явление в мировой цифровой экономикеСтолярова, Е. В.ArticleРусский
2022NFT — новая единица цифровой экономикиМаксименко, О. А.ArticleРусский
2021NFT-токены в цифровой экономике: тенденции и перспективы развитияКривецкая, Д. В., et alArticleРусский
2022NFT: vice or virtueRozum, V., et alArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: